ExAm MiD yEaR

assalamualaikum kepada umat islam...aku nak menceritakan exam aku...aku agak stress sakit dah la nak siap kan folio lgi...sambil exam sambil buwat folio...aku agak menyesal tak siapkan awal...tu pon kira bagus ade jugak orang nak tolong aku...aku harap sangat boleh jawab soalan perekse tu...aku start exam pada hari jumaat...kelam kabut jugak la nak 'STUDY' malam tu...baru nak hafal novel form 1,2 and 3...tapi aku hafal form 3 je..tibe esoknye..waktu rehat ade budak kelas sebelah jerit dari luar "wei masuk form1 and form2" dengan kuat..sebaik aku x rehat kat kantin...aku kelam kabut cari nota novel Kapten Hassan...sebaik aku ingat sikit2 waktu form 2...aku tension sikit dengan budak form 4 ! tahu la diaorang x exam..hormat la sikit...tapi alhamdulillah la dapat jawab...aku harap subjek yang lain p0n aku boleh jawab dan aku harap folio aku dapat siapkan jugak...thanx a lot for reading my blog ! <3
Terima Kasih kerana sudi baca blog saya yang tak seberape ni :) dah bace jangan lupa follow ea ;)

No comments:

Post a Comment