tEnTaNg AkU

Assalamuailaikum semua..aku nk cerite tntang diri aku yg x sebarape nie..first skali aku nk cerita tntng hobi aku..hobi aku pe lgi klo bkan melibat kan komputer...bkak komputer aku akn bkak FB...klau aku da bosan aku akan edit pic or snap pic...smpai dah pnuh dlm album...mcm2 gaye aku wat..haha..ad yg kate aku nie over..aku rse normal la tuh..kedue aku nk cerite psal makanan kegemaran aku..sebenarnye aku p0n x thu kegemaran aku pe..smue aku suke..haha..plik2..umor aku 15 thun baru..tpy perangai mcm budak2...haha..muke p0n mcm budak2...kadang2 aku trpikir bile la muke aku nk nmpak mature...tpy x pe la..tuhan dah bgi terime je la..tpy bgus gak klo muke mcm budak2..nnt dah tue x nmpk dah tue...(ayt giler dah kuar)...impian aku nk jdie lecturer...hope impian aku tercapai...lagu kegemaran aku bnyak tpy aku nk bgi thu 1 je la..billionaire..lgu tu brkaitan dgn sidye..huhu...aku p0n x fhm..knapew kteorng plih lgu tu..wakaka..mngking kteorg nk jdi billionaire owt..hahaha..cakap psal cerite kegemaran...aku x leh nk cter sbb bnyk sngt...klo mak aku suke aku akan suke...sbb x leh nk tgk cter laen klo mak aku dah tgk cter tuh...nk wat cam mne kan...tu mak kite x leh lwan..huhu (mcm baek sngt)...aku rase tu je la kowt cerite tentang aku...haha...Assalamuailaikum semue...k papai...sygs kowng semue yg sudi bace blog aku yg x seberape nie...huhu...
Terima Kasih kerana sudi baca blog saya yang tak seberape ni :) dah bace jangan lupa follow ea ;)

No comments:

Post a Comment