PMR ohH PMR oOhH PMR


Heyy semue ! btw, nampak kan tiltle kat atas tuhh ? sebenarnye aku takot nak ambik result PMR. Aku rase nak jerr lari pergi oversea hehehe . Tapi boleh ke ? nanti kene ambik jugak kan ? :( ramai yang cakap tak perr, ni baru PMR. Nanti SPM buat la betul-betul "sekali gagal tak bermakne gagal selamenye" rite ? kate-kate tuhh jer aku pgg. 22.12 hari paling gementar takot~ 23.12 plak besday aku. Aku cadang nak call member-member, rindu ohh kat dieorang sebab kan dapat free call. Tapi, aku fikir-fikir balik mesti akan tanye "kau dapat bape A?" soalan tuhh mesti popular kan kan ? aku rase malas nak keluar rumah. Nanti mesti ade jer yang tanye.=..=' Aku harap sangat-sangat result aku ok. tuhh je la aku nak post. btw, aku tengah bosan~ lalalalala..... byebye semua. Doa kan aku yeaa ;) thanks <3 muahh ckit kat pipi awokk :*

Terima Kasih kerana sudi baca blog saya yang tak seberape ni :) dah bace jangan lupa follow ea ;)

No comments:

Post a Comment